Nasza kancelaria podatkowa istnieje na rynku od 1996 roku (numer licencji Ministerstwa Finansów: 9137/98).
Właściciel biura jest biegłym rewidentem (numer 12535) oraz laureatem wyróżnionym w konkursie Księgowy Roku wydawnictwa INFOR, z ponad 25-letnim doświadczeniem w prowadzeniu pełnej księgowości oraz wszelkich uproszczonych form księgowych i podatkowych jak również członkiem Rady Konsultacyjnej Związku Pracodawców i Przedsiębiorców WIELKOPOLSKA.
Po latach działalności nasza firma zyskała opinię rzetelnej, w sposób kompetentny i terminowy świadczącej usługi rachunkowe i doradcze.
Z wyżej wymienionych powodów możemy swoją wiedzą i doświadczeniem wspierać naszych Klientów w obszarze rachunkowości i podatków, na każdym etapie rozwoju działalności gospodarczej. Naszymi klientami są firmy usługowe, produkcyjne i handlowe z takich branż jak:
budowlana
usługi IT
turystyczna
medyczna
ubezpieczenia i finanse
produkcja dla rolnictwa
odzieżowa (hurt i detal)
browarnictwo
nieruchomości
reklamowa
fundacje
Stawiamy na nowoczesne i niezawodne narzędzia pracy. Korzystamy z najnowszej wersji oprogramowania SYMFONIA rekomendowanego przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Obsługujemy i nadzorujemy również system SAP w siedzibie naszych klientów.
Posiadamy stałą współpracę z kancelarią radcy prawnego, którą dzielimy się w razie potrzeby z naszymi klientami.
Usługi oferowane przez naszą firmę to:
• powadzenie pełnej księgowości
• badanie sprawozdań finansowych
• prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów
• prowadzenie ryczałtu
• prowadzenie ewidencji oraz rozliczenia podatku VAT
• ewidencje dodatkowe (np. sprawozdania z transakcji podmiotów powiązanych)
• sprawozdania dla GUS
• sprawy kadrowe, płacowe i ZUS
• doradztwo księgowe, finansowe, podatkowe i gospodarcze
• analizy finansowe
• nadzór księgowy w siedzibie klienta
• wyprowadzanie zaległości ewidencyjnych i podatkowych
• zakładanie spółek i rejestracja w KRS z pełną obsługą formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS
Wielkopolskie
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
14 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Kompetencja i zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie. Zawsze w przypadku pytania możliwość kontaktu telefonicznego i szybkiego udzielenia konkretnej i merytorycznej odpowiedzi.
Profesjonalna obsługa szeroka wiedza z zakresu księgowości, dokumenty księgowe prowadzone bez zarzutu zgodnie z aktualnymi przepisami, wszystko zrobione w terminie. Pani Joanna jest bardzo sympatyczną osobą, zawsze służy pomocą, odbiera telefony, odpowiada na maile. Jestem bardzo zadowolona z usług tej kancelarii.
Przemiła i super profesjonalna obsługa. Gorąco polecam!
Profesjonalna jakość świadczonych usług, punktualność, dbałość o szczegóły. Zawsze można liczyć na kontakt i odpowiedź na pytanie.
Świetna obsługa, godna polecenia. Fachowo i zawsze terminowo.
Bez cienia wątpliwości, tak po prostu: POLECAM! Fachowa, profesjonalna obsługa, świetny kontakt, serdeczna, przyjacielska atmosfera. I coś co ostatnimi czasy jest dość niespotykane, szczególnie w kontaktach biznesowych, szczera życzliwość. To wszystko sprawia, że powierzając prowadzenie księgowości mam zupełnie 'czystą głowę' i skupiam się na pracy. Można by rzec, że z pomocą Pani Joanny płacenie podatków staje się nieomal przyjemnością ;)
Kancelaria Audytowo - Podatkowa Bogdańscy wykonuje swoje usługi bardzo rzetelnie, zawsze na czas, sprawnie i w bardzo rozsądnych cenach. Księgowość naszej firmy znajduje się w jak najlepszych rękach! Dziękujemy bardzo Pani Joanno!
Współpracę z Kancelarią oceniam na bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy przyjaznym i życzliwym nastawieniu do klienta. Zawsze uzyskuję fachową pomoc i co najważniejsze to dogodny kontakt ; czy to telefoniczny, czy mailowy, czy osobisty: jest zawsze wtedy kiedy go potrzebuję.
Współpraca z Panią Joanną opiera się przede wszystkim na profesjonalizmie, pełnym zaangażowaniu i bezkompromisowych rozwiązaniach. Dodatkowo poczucie humoru oraz podejście do życia i bycia jest niewątpliwym dużym atutem w kontaktach międzyludzkich. Polecam serdecznie!
Profesjonalizm, zaangażowanie, kompetencja - kancelaria godna polecenia!
Z Biurem Rachunkowo-Doradczym L. Bogdańskiego współpracujemy od 1999 r. i będziemy nadal współpracować, gdyż usługi są wykonane zawsze "na czas", fachowo, biuro bierze pełną odpowiedzialność za wykonane usługi, sprawnie reprezentuje nas i załatwia nasze sprawy w ZUS, Urzędzie Skarbowym, a także podczas kontroli Inspekcji Pracy.
Pełen profesjonalizm, szeroka wiedza w tematach rachunkowo - podatkowych. Sprawne i szybkie działania Biura. Usługi wykraczają poza typowe prowadzenie ksiąg rachunkowych (analizy finansowe, reprezentacja przed urzędami skarbowymi, ZUS itd.). Współpraca jakiej się pożąda.
Właściciele biura Joanna i Leszek Bogdańscy cechują się profesjonalizmem księgowym i podatkowym. Od kilkunastu lat powierzam im prowadzenie pełnej dokumentacji działań spółki. Ja prowadzę biznes, a oni prowadzą księgowość łącznie z osobistą reprezentacją w urzędach i organach skarbowych oraz w KRS. To zaprawdę działa. Polecam, Witold Solski
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Doradztwo podatkowe, Dotacje unijne, Kadry, Kredyt Poznań, Kredyt dla firm Poznań, Księgowy Poznań, Obsługa prawna firm Poznań
Badanie sprawozdań finansowych przez biegłego rewidenta.
Prowadzenie Ksiąg Przychodów i Rozchodów + VAT, ZUS, inne ewidencje
Usługowe prowadzenie pełnej księgowości (sp. z o.o. i spółki akcyjne)- VAT, ZUS, inne ewidencje
Nazwa firmy | KANCELARIA AUDYTOWO-PODATKOWA LESZEK BOGDAŃSKI |
Imię (pierwsze) | LESZEK |
Nazwisko | BOGDAŃSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 1998-09-23 |
NIP | 5611046330 |
Regon | 091345811 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Jeżyce |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 60503 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Piotra Wawrzyniaka |
Numer nieruchomości | 27 |
Numer lokalu | 5 |
brdbogdanscy@gmail.com |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 1996-05-01 |
Data rozpoczęcia działalności | 1998-09-23 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
5629Z | POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Witam, współpracujemy od roku, w tym czasie Kancelaria i pracownicy dali się poznać z jak najlepszej strony, zawsze kompetentni, pomocni w rozwiązywaniu problemów "24h/dobę" informacje zwrotne, tj. rozliczenia, PITy i inne przesyłane na czas, bardzo polecam.