Biuro rachunkowe specjalizuje się głównie w obsłudze firm MIKRO ( obrót do 10 mln) oraz firm e-commerce - sprzedaż przez internet.
Każdemu zapewniamy kompleksową obsługę podatkowo-księgową, kadry-płace, ZUS, GUS, wszelkie rozliczenia z urzędami na bazie pełnomocnictwa przy przekazywaniu dokumentacji.
Jesteśmy biurem gdzie praktyka sięga już 20 lat obsługi podatkowo-ksiegowej.
Znajdziecie u nas wsparcie w prowadzeniu działalności, obsługę kancelaryjną, wstępną windykację, ubezpieczenie firmy i pracowników, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Wszystko co potrzebne do biznesu znajdziesz w swoim biurze - Biurze Szefa - serdecznie zapraszam.
Pracujemy zawsze według potrzeb klienta, nie mamy sztywnych godzin pracy.
Zawsze odpowiadamy na email i telefony.
zapraszam
Elżbieta Rdzak - audytor biznesu
Wioleta Glejzer - specjalizacja pełna księgowość
Łódzkie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
2 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Profesjonalna obsługa i pomoc w rozwiązaniu każdego problemu.
Bardzo dziękujemy, polecamy się przy każdym podejmowaniu biznesowych decyzji - zapraszamy ponownie.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca podatkowy, Doradztwo inwestycyjne, Kadry i płace, Kredyt, Kredyt dla firm Łódź, Księgowy Łódź, Obsługa prawna firm Łódź, Wirtualne biuro Łódź
Pełen zakres obsługi kadrowo-płacowej, Pilotowanie akt osobowych, dokumentacja pracownicza, współpraca z inspektorem BHP
Obsługa dla małych firm, księga podatkowa, rozliczenia płacowe, ZUS, info-lex przy zmianach przepisów, Wsparcie prawne.
Nazwa firmy | BIURO SZEFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2020-07-31 |
NIP | 7292734740 |
Regon | 386662176 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŁÓDZKIE |
Powiat | Łódź |
Gmina | Łódź-Górna |
Miejscowość | Łódź |
Kod pocztowy | 93126 |
Poczta | Łódź |
Ulica | ul. Stanisława Przybyszewskiego |
Numer nieruchomości | 99 |
Telefon kontaktowy | 574299399 |
BIUROSZEFA@BIUROSZEFA.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2020-07-31 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2020-07-31 |
Data powstania | 2020-07-31 |
Data rozpoczęcia działalności | 2020-07-31 |
Kod PKD | Nazwa |
8211Z |
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA Przeważające PKD |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Bardzo dobra komunikacja, rzeczowa i przejrzysta oferta, wybieram to biuro, po rozmowie mam przekonanie, że nie zawiodą.