Biuro Rachunkowe BILANS w Stegnie z oddziałem w Nowym Dworze Gdańskim, Nowy Dwór Gdański - Oferta nr179311 - Oferteo.pl
 

Biuro Rachunkowe BILANS w Stegnie z oddziałem w Nowym Dworze Gdańskim, Nowy Dwór Gdański


Cena brutto: 200.00 PLN
do uzgodnienia

Profesjonalne wsparcie księgowe jest najlepszym rozwiązaniem nie tylko dla początkującego przedsiębiorcy, ale zwłaszcza dla doświadczonych, rozwijających się firm. Dlatego zapewniamy Klientom maksymalny komfort prowadzenia działalności i możliwość skupienia się na sprawach najistotniejszych. Zapewniamy wsparcie oraz pomoc niemal w każdej sytuacji. Zapoznaj się z naszymi atrybutami.

ATUTY
• Stale wzbogacana wiedza
• Zaangażowanie i dbałość o klienta
• Pełna odpowiedzialność za prowadzoną dokumentację
• Rzetelność w prowadzeniu dokumentacji
• Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności danych
• Zastosowanie najnowszych rozwiązań oprogramowania komputerowego

MISJA
• Profesjonalne świadczenie usług rachunkowo – księgowych oraz kadrowo płacowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
• Umożliwienie właścicielom swobody w kierowaniu firmą i jej rozwoju bez potrzeby całkowitego angażowania się w sprawy księgowe, rachunkowe i podatkowe.

Wybierz rzetelne Biuro Rachunkowe BILANS. Działamy w Stegnie, Nowym Dworze Gdańskim i okolicach. Jesteśmy biurem innowacyjnym i mobilnym. Naszym atutem jest nieograniczanie się jedynie do przyjmowania dokumentów i wprowadzania ich do programu finansowo-księgowego. Jesteśmy aktywni na każdym etapie pracy. Z nami możesz przedyskutować nurtujący Cię problem finansowo-księgowy lub kreatywnie zaplanować rozwój firmy na przyszłość, aby uniknąć negatywnych skutków ubocznych. Posiadana przez Nas wiedza z pewnością pozytywnie wpłynie na rozwój Twojej firmy.

Poza tym, dodatkowymi atrybutami biura są: kompleksowość, terminowość, rzetelność, lojalność i otwartość, które traktujemy jako fundament naszej działalności.

Naszym celem jest wspieranie prowadzenia działalności na każdym etapie biznesu, dlatego przygotowaliśmy kompleksową ofertę usług rachunkowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Oferujemy:
• pełny zakres usług rachunkowo-księgowych
• kompleksową obsługę kadrowo- płacową i ZUS;
• sporządzanie oraz wysyłanie deklaracji i informacji podatkowych;
• sporządzanie i wysyłanie rocznych rozliczeń podatkowych osób fizycznych i prawnych;
• pomoc w zarejestrowaniu działalności gospodarczej;
 
Usługi rachunkowo-księgowe
1. PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ – KSIĘGI HANDLOWE
• dekretacja dokumentów zgodnie z Zakładowym Planem Kont i merytorycznym opisem umieszczonym przez Klienta;
• prowadzenie ewidencji umożliwiającej sporządzanie wymaganych przepisami prawa rozliczeń z tytułu podatków;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzanie planu amortyzacji;
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości;
• uzgadnianie kont księgowych oraz prowadzenie rozrachunków zobowiązań i należności;
• wykonywanie raportów i zestawień dla celów rachunkowości zarządczej według uzgodnionych formatów i zakresów;
• bieżący monitoring rozliczeń pozwalający na sprawną windykację i prowadzenie działalności gospodarczej.
2. UPROSZCZONA KSIĘGOWOŚĆ – KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
• prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
• sporządzanie deklaracji i rozliczeń z US i ZUS;
• sporządzanie rocznego zeznania z prowadzonej działalności gospodarczej.
3. UPROSZCZONA KSIĘGOWOŚĆ – RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY
• ewidencja podatku VAT;
• ewidencja środków trwałych i wyposażenia;
• rozliczenia z US i ZUS;
• sporządzanie rocznego rozliczenia z tytułu podatku dochodowego.
 
Usługi kadrowo-płacowe
1. DOKUMENTACJA KADROWA
• sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy;
• prowadzenie akt osobowych pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami;
• sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia;
• przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu.
2. DOKUMENTACJA PŁACOWA
• sporządzanie list płac oraz prowadzenie ewidencji wynagrodzeń;
• naliczanie i ewidencja zasiłków;
• sporządzanie informacji do ZUS w celu naliczenia zasiłków.
3. DEKLARACJE ZUS
• sporządzanie i wysyłanie do ZUS drogą elektroniczną deklaracji rozliczeniowych oraz rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS;
• przygotowywanie imiennych raportów miesięcznych i rocznych ZUS dla pracowników;
4. ZEZNANIA ROCZNE
• sporządzanie rocznych informacji i deklaracji o dochodach (PIT-11, PIT-40, PIT-8C, PIT-4R, PIT-8AR).

OSTATECZNA CENA ŚWIADCZONYCH USŁUG ZALEŻY OD WYBRANEGO PAKIETU USŁUG, WIELKOŚCI FIRMY ORAZ ROZBUDOWANEJ DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ.

Polska, Nowy Dwór Gdański
 
 


Liczba wyświetleń strony: 15