Na rynku Nieruchomości As DOM Nieruchomości Sp. z o.o. wyróżnia się kompetencją, uczciwością, skutecznością działania.
Głównym pionem naszej działalności jest zarządzanie nieruchomościami, ale możemy poszczycić się również wieloma sukcesami w pośrednictwie i doradztwie z zakresu nieruchomości.
Naszym celem jest podnoszenie wartości państwa własności oraz zadowolenie naszych klientów, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do wiedzy i kompetencji naszej firmy.
W poniższej ofercie chcielibyśmy przedstawić Państwu propozycję naszej firmy abyśmy mogli przy okazji naszego ewentualnego spotkania przedyskutować zakres naszych usług i uzgodnić warunki umowy o prowadzenie administracji należącej do Państwa nieruchomości.
Pragniemy nadmienić, iż jest to tylko wstępna propozycja, która w trakcie prowadzonych negocjacji zostaje zawsze dostosowana do potrzeb indywidualnego klienta.
Firma As Dom nieruchomości Sp. z o.o. zapewni Państwu spokojny sen. Posiadamy szereg firm, które zgodnie z wymogami prawa budowlanego będą przeprowadzać okresowe kontrole stanu technicznego budynku oraz zapewnią mu odpowiednie funkcjonowanie poprzez usuwanie wszelkich awarii i dokonywanie zarówno drobnych konserwacji jak również kompleksowych remontów.
Współpracujemy z wieloma firmami świadczącymi usługi pogotowia technicznego , które nie tworzy dodatkowych kosztów, jednocześnie gwarantuje szybkie i skuteczne usuwanie wszelkich nieprawidłowości niezwłocznie od momentu ich wystąpienia.
Zakres naszych usług obejmuje również gwarancję czystego i estetycznego wyglądu Państwa wspólnej własności.
Współpracujemy z wieloma firmami świadczącymi utrzymanie czystości na wysokim poziomie. Potrafimy wynegocjować korzystne dla Państwa warunki umowy oraz egzekwować jej przestrzeganie.
Zarządzanie budynkiem mieszkalnym to nie tylko konieczność utrzymania nieruchomości w dobrym stanie technicznym. Prawidłowo prowadzona administracja obejmuje także obsługę Właścicieli pod względem księgowości. Zajmiemy się wystawianiem faktur dla kontrahentów i egzekwowaniem należności, prowadzeniem ewidencji wszelkich przychodów i kosztów, przygotowywaniu rocznych zeznań podatkowych.
Będziemy dla Państwa prowadzić konta bankowe, rozliczać poszczególnych właścicieli z opłat czynszowych oraz rozliczeń mediów.
Zapewnimy terminowe regulowanie wszelkich zobowiązań Właścicieli wynikających z zawartych umów z dostawcami oraz kontrahentami.
Spółka w ramach swojej działalności oferuje Państwu następujący zakres usług:
• Przygotuje dokumenty wspólnoty
• Minimum raz w roku przeprowadzi zebranie wszystkich Właścicieli oraz w zgodzie z ustawą o Własności Lokali w odpowiedni sposób zawiadomi członków wspólnoty o zebraniu i ustali porządek obrad z wszystkimi elementami, które na takim zebraniu musza mieć miejsce (wraz z protokołowaniem). Ilość zebrań przeprowadzanych w ciągu całego roku jest także uzależniona od indywidualnych potrzeb każdej Wspólnoty.
• Opracuje wstępny budżet wspólnoty do zaakceptowania przez członków
• W oparciu o budżet ustali wysokość zaliczek wpłacanych przez członków wspólnoty na pokrycie opłat eksploatacyjnych i remontów, nasza firma dysponuje profesjonalnym programem komputerowym gwarantującym sprawne i bezproblemowe naliczanie i rozliczanie zaliczek
• Będziemy doradzać wspólnocie jakie prace remontowe, przeglądowe należy wykonać w terminach określonych przez Prawo Budowlane
• Polecimy Wspólnocie firmy remontowe, dokonujące również okresowych przeglądów instalacji, posiadające wymagane uprawnienia dozorowe, wybór danej firmy będzie należał oczywiście do Wspólnoty lub Zarządu
• Zaoferujemy firmy, które świadczyć będą usługi Pogotowia Technicznego przez 24h, bez stałych opłat
• Skonstruujemy umowy o dzieło, zlecenia dla firm świadczących usługi na nieruchomości
• Podpiszemy w imieniu wspólnoty jeśli będzie taka jej wola umowy o dostawę mediów miejskich
• Wynegocjuje korzystne warunki ubezpieczenia nieruchomości
• Zajmiemy się zbieraniem, kontrolą opłat i upominaniem osób zalęgających z płatnościami a także egzekucją zobowiązań
• W przypadku spraw sądowych będziemy reprezentować wspólnotę i polecimy adwokata, który w szybki i skuteczny sposób rozwiąże istniejący problem
• Poprowadzimy rejestr przychodów i rozchodów oraz będziemy reprezentować Wspólnotę przed Urzędem Skarbowym(art.29)
• Otworzymy konto bankowe dla wspólnoty i będziemy dokonywać operacji na tym koncie (art. 29), polecając korzystne warunki opłat i prowizji bankowych
• Dopilnujemy wszelkich terminów płatności związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
• Zatrudnimy pracowników dla Wspólnoty (np. dozorca), sporządzać będziemy listy płac, rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS -em. Możemy zaoferować usługi utrzymywania czystości na nieruchomości, świadczone przez naszą firmę, na oddzielne zlecenie po bardzo konkurencyjnych cenach przy jednoczesnym wysokim poziomie świadczenia tychże usług
• Oferujemy doradztwo kredytowe
• Dopilnujemy prac remontowych i dokonamy sprawdzenia kosztorysów ze stanem faktycznym
• Dokonamy poprzez uprawnionego rzeczoznawcę odbioru budynku, prac remontowych
• Będziemy egzekwować prawo Wspólnoty wynikające z umów gwarancyjnych
• Sporządzimy ewentualne umowy najmu, dzierżawy oraz możemy zaoferować pośrednictwo w sprzedaży, najmie lokali.
• Będziemy przygotowywać odpowiednie uchwały Wspólnoty oraz piłować ich respektowania.
W ramach naszej współpracy oferujemy Państwu także ZARZĄDZANIE PAŃSTWA DOMEM.
Pozwólcie Państwo, że przedstawię przykładowe korzyści płynące dla Państwa z naszej działalności:
• Znajdziemy Najemców Państwa prywatnych domów,
• Sporządzimy umowy najmu,
• Dopilnujemy terminów płatności,
• Doradzimy, gdzie najkorzystniej ulokować Państwa pieniądze,
• Dopilnujemy depozytów Najemców
• Pomożemy podjąć Państwu decyzje dotyczące ewentualnej sprzedaży Nieruchomości oraz znajdziemy potencjalnych kupców,
Jesteśmy w pełni świadomi ogromnej odpowiedzialności jaka ciąży na zarządcy nieruchomości. W dzisiejszych czasach nie wystarczy tylko administrować co jest czynnością stosunkowo łatwą, ale trzeba zarządzać ogromnym majątkiem ludzi, którzy powierzyli nam swoje nieruchomości. Robić to w sposób świadomy, odpowiedzialny, potrafić przewidywać sytuacje nietypowe, analizować rynek nieruchomości i w odpowiednim czasie reagować na zmiany tego rynku
Chciałbym nadmienić, iż rolą Zarządcy jest inicjowanie oraz przeprowadzanie określonej czynności, natomiast Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej decyduje o wykonaniu oraz wyborze firmy, osoby etc. wykonującej określoną czynność, zlecenie. Zarząd może przekazać część uprawnień Zarządcy, ale jest to suwerenna decyzja Zarządu.
Zdajemy sobie sprawę, iż indywidualne podejście w stosunku do każdego klienta jest podstawą naszego sprawnego i korzystnego działania, dlatego jeśli macie Państwo jakiekolwiek życzenia, pytania chętnie udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.
Z wyrazami szacunku
Zarząd As Dom Nieruchomości Sp. z o.o.
Rozwiążemy Państwa problemy z nieruchomością.
Dla nas będzie to zaszczyt – dla Państwa koniec zmartwień.
Wielkopolskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
46 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Bardzo polecam Panią jako zarządcę nieruchomości. Osoba działająca bardzo sprawnie, w ciągu kilku miesięcy zrobiła dla wspólnoty więcej niż poprzedni zarządcy przez ostatnie kilka lat. Pomocna w wielu kwestia, nawet tych wykraczających poza obowiązki zarządcy. Rzetelna osoba.
Zaangażowanie i chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów.
Profesjonalne podejście do klienta, współpraca przebiegała bardzo dobrze, bez zakłóceń.
Jestem w pełni zadowolony ze współpracy z państwem moja sprawa została przez was rozwiązana pozytywnie.
Solidność, responsywność, dyspozycyjność.
W naszej współpracy podoba mi się sprawne i skuteczne załatwianie bieżących spraw. Profesjonalne działanie i dobra komunikacja. Polecam.
Polecam , bardzo rzetelna firma , nie mam zastrzeżeń
Wszystko OK. Informacje przesyłane na bieżąco, Wzorowa wymiana korespondencji. Polecam.
Profesjonalizm, łatwość kontaktu, zainteresowanie sprawami jednostki
AS-Dom od kilku lat administruje kamienicą, w której mam mieszkanie. Współpracę oceniam rewelacyjnie, kontakt jest zawsze profesjonalny, serdeczny i szybki, Pani Anita daje z siebie 200%. Wszystkim polecam, bo lepszego administratora w Poznaniu trudno znaleźć.
Świetny kontakt, chęć pomocy w każdej sytuacji, sprawne rozwiązywanie problemów, bardzo polecam
Bardzo polecamy, bardzo rzetelna firma, bezproblemowy kontakt. Nie ma sprawy nie do załatwienia.
Petarda - wszystko załatwione i ogarnięte szybko, sprawnie i kompetentnie! Polecam z całego serca.
Firma zarządza moją wspólnota jest to trzeci nasz zarządca. Jest kompetentna, zainteresowana nowymi przepisami, których coraz więcej. Poleciłam wspólnocie w Warszawie. Pomaga również w sprawach między sąsiedzkich. Dostosowuje ilość pracy/wspólnot/ do możliwości. Polecam
Długoletnia i doskonała współpraca z Panią Anitą Sobkowiak. Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
Bardzo dobry kontakt. Duża wiedza i doświadczenie.
Możliwość dogadania w bieżących sprawach, oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Jak dla mnie duży pozytyw. Szybkie załatwienie sprawy, sprawne podejmowanie decyzji.
Pozytywne wrażenie przy obsłudze. Wysoka kultura osobista. Nigdy nie mam problemu z kontaktem.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Automatyka do bram, Budowy, Firmy ubezpieczeniowe, Kredyt, Remont mieszkania Poznań, Sprzątanie Poznań, Wykończenia wnętrz Poznań
SZANOWNI PAŃSTWO !
Jest mi niezmiernie miło, iż mogę przedstawić Państwu firmę AS DOM NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., która specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze rynku nieruchomości. Zajmujemy się Zarządzaniem oraz Pośrednictwem i Doradztwem w Nieruchomościach.
Rynek nieruchomości jest dość szczególny – towarem na tym rynku nie jest w istocie sa...
Nazwa firmy | AS DOM NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2020-05-19 |
NIP | 7831818623 |
Regon | 386089707 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Wilda |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 61846 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Hutnicza |
Numer nieruchomości | 52 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2020-05-19 |
Data powstania | 2020-05-19 |
Kod PKD | Nazwa |
6832Z |
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE Przeważające PKD |
8129Z | POZOSTAŁE SPRZĄTANIE |
8122Z | SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
4531Z | SPRZEDAŻ HURTOWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
4313Z | WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH |
4312Z | PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ |
4311Z | ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Miła i sympatyczna obsługa, polecam z całego serducha na pewno nie raz skorzystam z usług pani Anity.