Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na remonty mieszkań
Miejsce: Szczecin - powiat Szczecin, Zachodniopomorskie
Rodzaj prac: remont w budynku jednorodzinnym, 1. piętro
Powierzchnia remontu: 50m2
Zakres prac:
1. Prace elektryczne:
- wymiana instalacji elektrycznej podtynkowej - 3 pokoje, korytarz, łazienka,
- wykucie w tynku cementowo-wapiennym tras instalacji elektrycznej,
- położenie przewodów elektrycznych wg wskazań Inwestora, osadzenie puszek, montaż kontaktów,
włączników, lamp, kinkietów. Ilość trasy kablowej podtynkowej - 136mb, ilość punktów elektrycznych - 48,
- podłączenie podgrzewacza przepływowego elektrycznego (siła),
- wpięcie się nową instalacją w istniejącą instalację elektryczną, tj. szafki rozdzielczej.
2. Prace wodno-kanalizacyjne – łazienka,
– wymiana istniejącej instalacji wodnokanalizacyjnej
(wanna, umywalka, muszla),
- montaż nowej instalacji (2 umywalki, muszla,
kabina prysznicowa),
- wykucie starej instalacji, montaż nowej.
3. Prace ogólnobudowlane – zakrycie/zaszpachlowanie szczelin po instalacji elektrycznej, demontaż stolarki otworowej (drzwi wraz z ościeżnicą 4 szt. – 3 x pokój, 1 x łazienka),
- montaż nowej stolarki – drzwi, demontaż szafy w korytarzu (w sposób pozwalający na jej ponowny montaż w innym miejscu),
- łazienka - skucie starej glazury i terakoty, około 24m2, przygotowanie ścian i podłogi do położenia terakoty – 24m2, montaż urządzeń sanitarnych (kabina prysznicowa, 2 umywalki, muszla), montaż terakoty - 24m2.
- pokoje i korytarz – szpachlowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitów - 180m2, demontaż ścianki działowej (2,5 x 3,75 x 0,06 = 0,56m3), demontaż parkietu - 28m2, przygotowanie powierzchni do położenia terakoty, montaż terakoty - 28m2 (pokój, korytarz, schody), montaż cokołów - 37mb.
- uporządkowanie pomieszczeń, wyniesienie gruzu i innych zdemontowanych elementów do kontenera.
4. Modernizacja instalacji CO:
- piony: piwnica 1,5mb, parter 3mb, 1. piętro 1mb.
- poziomy: piwnica 40mb, parter 8mb, 1. piętro 8mb.
Inwestor oczekuje od oferenta przedstawienia oferty zawierającej:
1. cenę (netto, brutto) za przedstawiony zakres robót, będący podstawą do zawarcia umowy –
cena umowna/ofertowa,
2. podania wskaźnika cenowego do ewentualnych robót dodatkowych, np. dodatkowe punkty elektryczne, dodatkowy punkt wod-kan., 1m2 montażu terakoty, itd.
3. termin rozpoczęcia robót, termin zakończenia robót.
Roboty dodatkowe nie ujęte w ww. zakresie robót objęte zostaną kosztorysem powykonawczym z uwzględnieniem wskaźników cenowych uzgodnionych przez strony.
Inwestor przewiduje zawarcie umowy o wykonanie robót budowlanych oraz otrzymania rachunku lub faktury za wykonane prace.
Materiały: zakupione zostaną przez inwestora na jego rachunek i rozliczone po wykonaniu robót.
Oczekiwany okres remontu: 30 dni
Termin rozpoczęcia prac: możliwy od zaraz, od 5 września 2013r.
Nr zapytania ofertowego:
411392