Zapytanie ofertowe nr 196611

Remont instalacji elektrycznej w bud. 726m2

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● M●●●●●●●●
Tel:
22 ●●● ●● ●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
P●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na instalacje elektryczne

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Zapytanie ofertowe na wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznych wraz z wykonawstwem w budynku.

Uprzejmie proszę o przygotowanie oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonawstwem dotyczącej remontu (wymiany) instalacji elektrycznych w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Warszawie.

Ogólna charakterystyka budynku:
1. Powierzchnia użytkowa – 726,77 m2.
2. Kubatura – 3465,00 m3.
3. Liczba kondygnacji – 3 + poddasze.
4. Liczba klatek schodowych – 1.
5. Liczba lokali – 14 mieszkalnych + 2 użytkowe.

Przedmiot opracowania:

1.Projekt wykonawczy remontu - szt. 4.
2.Kosztorys inwestorski - szt. 4.
3.Przedmiar robót - szt. 4.

Zakres opracowania:

1.Instalacja zasilająca od złącza kablowego rwe stoen do zabezpieczeń zalicznikowych w mieszkaniach.
2.Instalacje administracyjne oświetleniowe i siłowe.
3.Orurowanie do instalacji teletechnicznych (telefony, tv kablowa, domofony).

Dokumentację, o której mowa powyżej należy opracować również w wersji elektronicznej.

Jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się "pdf".

Ponadto, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, rysunki powinny być zapisane w formacie „dwg”, natomiast kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót w formacie „ath” (a jeśli to możliwe, to również w formacie „xls”).

Opracowanie powinno zostać sporządzone zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi wypełnienie wymogów określonych w ustawie - prawo budowlane oraz z wymogami rwe stoen.

Ogólny zakres robót:

1. Demontaż istniejącej tablicy głównej, administracyjnej, piętrowych oraz mieszkaniowych.
2. Demontaż oświetlenia na klatce schodowej.
3. Demontaż oświetlenia w korytarzu piwnicznym.
4. Demontaż zasilania głównego.
5. Wykonanie tg, tadm.
6. Wykonanie głównego zasilania do tg.
7. Wykonanie tablic piętrowych.
8. Wykonanie zasilania do mieszkań.
9. Wykonanie oświetlenia na klatce schodowej.
10.Wykonanie oświetlenia w korytarzu piwnicznym.

Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia (w tym roku).

Projekt, materiał, wykonawstwo.

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 196611

 
Skontaktuj się z tym Klientem