Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1040713

Zlecę remont instalacji elektrycznejm pow. 957m2, Łysa Góra

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
B●●●●●● M●●●●●●●●
Tel:
13 ●●● ●● ●●  pokaż
E-mail:
s●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
S●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na instalacje elektryczne

Miejsce:    Łysa Góra - powiat jasielski, Podkarpackie

Zlecę wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej.

Obiekt o powierzchni użytkowej 957m2.

Zakres prac to wymiana gniazd; wymiana przewodów; wymiana tablicy rozdzielczej; uziemienie; wymiana głównych wyłączników (2 szt.); wymiana lamp oświetleniowych.

Oferty z materiałami.

Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie, zasoby kadrowe z odpowiednimi uprawnieniami, właściwy sprzęt i narzędzia do wykonania zadania z najwyższą starannością, zgodnie z przepisami techniczno- budowlanymi, obowiązującymi normami.

Nie wyraża się zgody na powierzanie zamówienia w całości bądź w części podwykonawcom.

Wykonawca w ramach oferty przedstawi szczegółowy kosztorys, harmonogram robót oraz okres gwarancji.

W celu dokonania pełnej wyceny robót, Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji i zapoznać się z warunkami prowadzenia robót, zweryfikować dane z przeprowadzonego pomiaru.

Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie materiały dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie, posiadające aktualne certyfikaty, aprobatę techniczną i atesty.

Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia, które przy zachowaniu należytej staranności, należy przewidzieć na etapie oferowania.

Oferta powinna również obejmować koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych; związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy i obowiązujących przepisów w tym technicznych oraz norm.

Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany.

Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.

Oferta nie stanowi żadnych podstaw do zawarcia umowy z wykonawcą.

Za wycenę i wszelkie czynności przygotowawcze, zamawiający nie ponosi żadnych kosztów.

Termin składania ofert do 15.03.2017r.

Termin wykonania prac do 3.04.2017r.

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 1040713

 
Skontaktuj się z tym Klientem