Liczba osób: trening indywidualny Obecna częstotliwość ćwiczeń: 3-4 razy w tygodniu Cel treningu: zwiększenie masy mięśniowej, poprawa sylwetki Wydarzenie, do którego przygotowuje się klient: brak Kontuzje i schorzenia: nie Wiek osoby: 31-40 Preferowana płeć trenera: obojętnie Częstotliwość treningów: 4-7 razy w tygodniu Miejsce treningu: studio lub siłownia Możliwe pory treningu: poranki w tygodniu Termin rozpoczęcia treningów: jak najszybciej
Zakres usług: zakup pieca Funkcje pieca: ogrzewanie budynku i wody Typ pieca: kondensacyjny Rodzaj budynku: dom jednorodzinny Termin skorzystania z oferty: najbliższy wolny termin
Okazja: impreza urodzinowa Liczba dzieci: 6-10 dzieci Wiek dzieci: 7-10 lat Motyw przewodni: nie Oczekiwane atrakcje: malowanie twarzy, skręcanie balonów Miejsce imprezy: na świeżym powietrzu Termin wyboru oferty: 2024-06-22
Rodzaj ziemi: humus Wielkość zakupu: 50m³ Zapotrzebowanie na materiały: na nawierzchnię Transport: po stronie dostawcy Częstotliwość zakupu: zakup jednorazowy Termin zakupu: w ciągu miesiąca
Rodzaj domu: jednorodzinny Zakres projektu: rozbudowa, przebudowa Powierzchnia użytkowa: 71-100m² Technologia budowy: murowana Obiekt zabytkowy: nie Termin skorzystania z oferty: w ciągu miesiąca
Rodzaj budynku: mieszkanie Pomieszczenia do posprzątania: przedpokój, łazienka, 5 pokoji, kuchnia Liczba pomieszczeń do posprzątania: 6 Powierzchnia pomieszczeń: 81-100m² Rodzaj prac do wykonania: ogólne sprzątanie lokalu Częstotliwość usługi: jednorazowo Termin skorzystania z oferty: jak najszybciej
Zakres zlecenia: murowanie ścian Rodzaj obiektu: dom typu bliźniak lub szeregowy Miejsce wykonywania prac: na zewnątrz obiektu Łączna powierzchnia prac: 401-500m² Termin rozpoczęcia prac: najbliższy wolny termin
Wysokość średniego miesięcznego rachunku za prąd: do 200zł Stan budynku: budynek jest użytkowany Miejsce montażu: dach Termin skorzystania z oferty: w ciągu 6 miesięcy
Rodzaj szkolenia: kampanie Google Ads, marketing internetowy, mailing, podstawy marketingu, content marketing, reklamy w Social Media, SEO (optymalizacja i pozycjonowanie) Liczba szkolonych osób: 1 Cel szkolenia: profesjonalny certyfikat Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz
Rodzaj szkolenia: kampanie Google Ads, marketing internetowy, mailing, UX (User Experience), podstawy marketingu, content marketing, reklamy w Social Media, SEO (optymalizacja i pozycjonowanie) Liczba szkolonych osób: 1 Cel szkolenia: profesjonalny certyfikat Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz